Pratite nas na:

Novi e-Priručnik u ponudi

7. Aprila 2016.

Novi e-Priručnik u ponudi

SoftConsulting s.p. Tuzla je, u aprilu 2016. godine, pripremio novi e- Priručnik:

 

Cilj izrade e-Priručnika – Osnove istraživanja tržišta© je pružiti osnovne smjernice i informacije neophodne za obavljanje suvremenih istraživačkih aktivnosti na tržištu.  Suvremeni kupci su postali aktivni istraživači koji prije donošenja odluke o kupovini vrše pronalazak potrebnih informacija za kvalitetnije zadovoljovanje vlastitih potreba. U takvim tržišnim okolnostima, suvremeni poslovni subjekti ne smiju biti pasivni posmatrači, nego je potrebno da preduzmu aktivnu ulogu u dubinskom istraživanju potrošačkih potreba suvremenih kupaca. Da bi se izvršilo istraživanje dubinskih potreba suvremenih kupaca, neophodno je utvrditi sve kriterije donošenja odluke o kupovini. Fokus pri istraživanju tržišta treba biti na krajnjem potrošaču tj. ispitaniku i njegovim potrebama. 

Sadržaj e-Priručnika možete preuzeti klikom na navedeni naslov, a sadržaje za sve ostale e-Priručnike možete pogledati ovdje.

Cijena e-Priručnika je:

pojedinačni e-Priručnik  (1 kom.)         50,00 KM+PDV, jednokratno
Set tipskih– standardizovanih e-Priručnika ( 4+1 gratis kom. ) 200,00 KM +PDV, jednokratno
Set tipskih– standardizovanih e-Priručnika  ( 8+2 gratis kom.) 400,00 KM +PDV, jednokratno
Set tipskih– standardizovanih e-Priručnika  (12+3 gratis kom.)    600,00 KM +PDV, jednokratno

 porucite_korpa

Više informacija o značaju primjene e-Priručnika i Osnovama istraživanja tržišta u možete pronaći u 2 video prezentacije: video1 i video 2.

Online narudžba e-Priručnika može se izvršiti putem specijalizirane web trgovine za prodaju knjiga – knjiga.ba.

Za dodatne informacije i komercijalnu upotrebu e-Priručnika možete nas kontaktirati i putem e-maila.

Pratite nas na društvenim mrežama!