Pratite nas na:

Leftor d.o.o. Tuzla

leftorKompanija Leftor d.o.o. Tuzla je osnovana 31.07.2006. godine i svoje je poslovanje započela u BIT centru u Tuzli. Partnerska saradnja sa Leftor d.o.o. započeta je u junu 2009. godine na projektu upravljanja odnosima sa klijentima i promociji usluga u oblasti: hostinga, izrade naprednih dinamičkih web aplikacija, ali i vlastitih portala putem kojih vode svoje poslovanje bazirano na internet tehnologijama.

U toku 2010. godine, nastavljena je naša partnerska saradnja u oblasti marketing konsaltinga pri razvoju portala pracenje.ba, ali i razvoj portala Savjetnik.ba. U 2015. godini, partnerske aktivnosti proširujemo i na projekte: mojweb.ba i knjiga.ba.

Cilj naše partnerske suradnje je omogućiti klijentima usluge razvoja njihovog poslovanja baziranog na internetu kao kanalu distribucije, ali i upotrebu interneta kao promotivnog alata u upravljanju odnosima sa klijentima.

Spacijalizacija u izradi naprednih CMS web portala ( web content management system ), koji vlasnicima portala omogućavaju samostalno upravljanje web sadržajem i interaktivno komuniciranje sa klijentima, jedna je od značajki tržišnog nastupa kompanije Leftor d.o.o. Tuzla. Najbolja referenca ove kompanije, osim velikog broja klijenata i izvršenih projekata u proteklom periodu, je činjenica da svoje cjelokupno poslovanje zasnivaju na internetu kao kanalu distribucije i da su vlasnik više poslovnih portala koje su samostalno razvili. Tako njihov web shop  knjiga.ba korisnicima omogućava kupovinu knjiga putem interneta, a razvijanjem vlastitog portala pracenje.ba korisnicima je omogućeno izvršavanje usluga outsourcinga baze podataka pri satelitskom praćenju vozila.

Pružajući usluge našim klijentima želimo uticati na razvoj BH privrede na način da svoje poslanje razvijaju u slijedeća dva pravca: na internet tehnologijama zasnovano poslovanje i outsourcing usluga kreiranja i korištenja baza podataka. Ovakvim načinom poslovanja, želimo omogućiti našim klijentima racionalno upravljanje troškovima koje im omogućava zadržavanje samostalnosti u radu, brz povrat investicije, ali i neposredniji odnos sa klijentima i bolju internu organizaciju poslovanja.

Primjenom elektronskog poslovanja želimo omogućiti našim klijentima da savremenim poslovanjem obezbjede bolju tržišnu poziciju na BH prostorima, ali i kvalitetniju povezanost sa internacionalnim tržištima. Korištenjem on-line tehnologija u svakodnevnom poslovanju imamo zadatak obezbjediti našim klijentima nove modele poslovne organizacije zasnovane na principima digitalne ekonomije koje i sami primjenjujemo u našem poslovnom konceptu.  Na taj način našim klijentima pružamo ne samo uslugu, nego i podršku u razvoju tehnologije zasnovanu na vlastitim iskustvima i primjeni najbolje prakse.



Pratite nas na društvenim mrežama!