Bez obzira na veličinu kompanije, neophodno je voditi računa o vlastitom brendu. Brend nije privilegija samo velikih kompanija. Naravno, ulažući u svoj brend velike kompanije konitnuirano rastu, postaju prepoznatljivije na tržištu, tačnije njihov brend dobija sve veću finansijsku vrijednost ( npr. Coca-Cola). Potpuno ista je situacija i sa manjim kompanijama koje možda posluju samo na lokalnom tržištu. Ulažuči u razvoj vlastitog brenda tj. znaka, imena i imidža Vaše kompanije, Vi obezbjeđujete lakšu prepoznatljivost Vaše kompanije na tržištu. Na taj način Vi ulažete u razvoj svoje kompanije, jer Vaši klijenti na osnovu Vašeg brenda stvaraju pozitivnu sliku o Vašoj kompaniji i lakše se opredjeljuju za izbor Vaše kompanije u odnosu na druge slične kompanije. Stoga je prvi korak izgraditi brand, a zatim kontinuirano raditi na njegovom unapređenju, jer će tako i Vaše poslovanje moći lakše da se razvija.
Copyright © 2010-2024 SoftConsulting s.p.Tuzla Sva prava pridržana Developed by LEFTOR
Na vrh
Pratite nas na: