SoftConsulting s.p. Tuzla je, u aprilu 2016. godine, pripremio novi e- Priručnik:
Cilj izrade e-Priručnika – Osnove istraživanja tržišta© je pružiti osnovne smjernice i informacije neophodne za obavljanje suvremenih istraživačkih aktivnosti na tržištu. Suvremeni kupci su postali aktivni istraživači koji prije donošenja odluke o kupovini vrše pronalazak potrebnih informacija za kvalitetnije zadovoljovanje vlastitih potreba. U takvim tržišnim okolnostima, suvremeni poslovni subjekti ne smiju biti pasivni posmatrači, nego je potrebno da preduzmu aktivnu ulogu u dubinskom istraživanju potrošačkih potreba suvremenih kupaca. Da bi se izvršilo istraživanje dubinskih potreba suvremenih kupaca, neophodno je utvrditi sve kriterije donošenja odluke o kupovini. Fokus pri istraživanju tržišta treba biti na krajnjem potrošaču tj. ispitaniku i njegovim potrebama.
Sadržaj e-Priručnika možete preuzeti klikom na navedeni naslov, a sadržaje za sve ostale e-Priručnike možete pogledati ovdje.
Cijena e-Priručnika je:
– pojedinačni e-Priručnik | (1 kom.) | 50,00 KM+PDV, jednokratno |
– Set tipskih– standardizovanih e-Priručnika | ( 4+1 gratis kom. ) | 200,00 KM +PDV, jednokratno |
– Set tipskih– standardizovanih e-Priručnika | ( 8+2 gratis kom.) | 400,00 KM +PDV, jednokratno |
– Set tipskih– standardizovanih e-Priručnika | (12+3 gratis kom.) | 600,00 KM +PDV, jednokratno |
Više informacija o značaju primjene e-Priručnika i Osnovama istraživanja tržišta u možete pronaći u 2 video prezentacije: video1 i video 2.
Online narudžba e-Priručnika može se izvršiti putem specijalizirane web trgovine za prodaju knjiga – knjiga.ba.
Za dodatne informacije i komercijalnu upotrebu e-Priručnika možete nas kontaktirati i putem e-maila.
Copyright © 2010-2024 SoftConsulting s.p.Tuzla Sva prava pridržana Developed by LEFTOR
Na vrh
Pratite nas na: