U suradnji sa Područnom privrednom komorom Banja Luka 14.11.2013. godine, održan stručni seminar pod nazivom „Upravljanje finansijama, klijentima i rizicima“.
Program obuke kreiran je sa ciljem da učesnicima ponudi osnovne informacije i ukaže na značaj proaktivnog upravljanja finansijama, odnosima sa klijentima i poslovnim rizicima. Znanje stečeno kroz sesije i predviđene praktične vježbe je unaprijedilo vještine učesnika/menadžera za kvalitetnije i efikasnije upravljanje navedenim oblastima u cilju postizanja konkurentske prednosti.
Teme su obrađene u tri modula:
I MODUL: Značaj proaktivnog finansijskog upravljanja
– Plansko-analitički pristup u finansijskom upravljanju
– Značaj upravljanja materijalnim i nematerijalnim resursima
– Mjerljivost pokazatelja i plansko-analitički sistem
– Upravljanje nematerijalnim resursima
II MODUL: Procesi, ciljevi i vrste upravljanja odnosima sa klijentima i njihov uticaj na finansijske rezultate
– Značaj upravljanja odnosima sa klijentima
– Strategija usmjerena na upoznavanje potreba i ponašanja klijenata
– Kako maksimizirati prihode i poboljšati prepoznatljivost
III MODUL: Važnost naplate potraživanja od klijenata i upravljanja finansijskim rizicima
– Značaj pravovremene naplate i zastoji u naplati potraživanja od klijenata
– Jedinstven postupak naplate od klijenata i procjene rizika naplate
– Kako proaktivno upravljati procesima naplate i finansijskim rizicima poslovanja.
Copyright © 2010-2024 SoftConsulting s.p.Tuzla Sva prava pridržana Developed by LEFTOR
Na vrh
Pratite nas na: